sobota, 21 marca 2015

URODZINY TINI! ❤

Przypominam, że to dzisiaj nasza Tini obchodzi swoje 18 urodziny! Wszystkie Tinistas z tego powodu organizują różnego rodzaju akcje, by tylko uczcić wkroczenie w dorosłość naszego skarbu!❤





Ja z tej okazji stworzyłam film na YT!❤
Mam nadzieję, że się wam spodoba!❤
Również zrobiłam kolaż, plakat i napisałam życzenia!❤


Jej przyjaciele wspólnie z nią obchodzą jej urodziny, gdyż są z nią aktualnie w trasie 'Violetta Live'! ❤ I również tworzą filmy, plakaty i piszą życzenia!❤



!!!❤
Za to wszystko zostajemy nagrodzeni od Tinity jej cudownymi tweetami do nas!❤ 

Nie mogę uwierzyć w to, że moja Tini tak szybko dorasta, te 3 lata minęły tak szybko! *_*
Dzisiaj z okazji urodzin Tini napiszę kolejny rozdział mojej opowieści!
___________________________________
❤❤❤






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy