poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Przepraszam.


Wybaczcie, że rozdział się nie pojawia, ale mam gości z Irlandii i kompletnie nie mam czasu go obrobić. Do tego dochodzi jeszcze stres, że oni zostają do końca tego tygodnia, ja mam urodziny w sobotę, a 26.08 ja wyjeżdżam i w tym czasie muszę jeszcze obrobić rozdział. Masakra. 
Obiecuję jednak, że do końca tego tygodnia rozdział się pojawi! 
A jak już wyjadę na te moje upragnione wakacje, to będę miała czas napisać jakieś rozdzialiki.
Mam nadzieję, że się nie gniewacie i mnie rozumiecie. 
Przepraszam i Dobranoc MISIE 🐻 
KOCHAM WAS! ❤ 

2 komentarze:

  1. Spokojnie. Rozumiem Cię. Czekam na kolejny zajebisty rozdzialik. Nie mogę się doczekać! Duuuuzoooo weny życzę! !!! Zmieniłam nazwę. Dawniej byłam jako Patrycja Sumera.
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. no okey każdemu się zdarza

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy