poniedziałek, 23 listopada 2015

POMÓŻCIE!

Witam! 
Zawiodłam wiem, sama na sobie się zawiodłam. Mimo wszystko, wybaczcie.
Już 3 miesiące minęły od zakończenia wakacji, a ja nie potrafię złapać tego rytmu.
Niby uczę się dobrze, ale to nie tego się po sobie spodziewałam. 
Chciałam poświęcać tyle samo uwagi szkole jak i blogowi. 
Myślę, że rozumiecie, że to 3 klasa gimnazjum, a nie żadne przelewki. Nie chcę się nad sobą użalać, ale nauczyciele strasznie nas cisną pod względem egzaminów. 
Więc muszę większość mojej uwagi poświęcać szkole. Co jest dla mnie bolesne, bo uwielbiam pisać, ale kończę już. 
Teraz pytanie do Was! Mam dokończyć tą historię(choć nie ukrywam, że całkowicie straciłam do niej wenę co wiąże się z tym, że każdy rozdział będzie wymuszony) lub stworzyć coś całkowicie innego(możecie podsuwać pomysły)?
Zrobię ankietę na blogu i proszę weźcie w niej udział, bo to naprawdę mi pomoże ;) 
W komentarzach możecie pisać swoje opinie i propozycje.
Jeszcze raz przepraszam i przesyłam moc buziaczków! ;** 

4 komentarze:

  1. Ja bym chciała, żebyś dokończyła ta historie.
    Strasznie mnie wciągnęła i ciężko będzie mi się z nią rozstać.
    Zrobisz jak będziesz uważała.
    Pozdrawiam Królik!
    Buziaczki :* ❤ ❤ ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Justyna ja tu myślałam, że tobie sie coś stało.. Szczerze, to ja bym wolała aby ta historia była kontynuowana, bo jestem mega ciekawa jak dalej się wszystko potoczy. Moze nie wiesz, ale ja co tydzień czytałam od poczatku tą historię.. Cudowna.
    Zrobisz, to co ci powie twoje serce, ale zdecydowanie wolałabym to.

    Emily

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wróciłaś!
    Ja zgadzam się z poprzednimi komentarzami.
    Dokończ tą historię ! Chce wiedzieć co się stało!
    Pozdrawiam
    Buziare
    Zela

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłaś! <3
    Wreszcie. Nareszcie. W końcu!
    Ja tam chciałabym żebyś zaczęła coś nowego, skoro nie masz weny na tą historię, wiem dobrze co to znaczy pisać na przymus. Nigdy nic nie wychodzi -;- Ale cóż :d
    No i może jakiś nowy wygląd bloga? :* Tak tylko sugeruję :# Nie musisz mnie słuchać xD

    Czekam na nowe perełki! ♥
    Hope

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy